Intrebari frecvente2019-04-03T10:28:05+00:00

Intrebari frecvente

Contract DDD persoane juridice – De ce acte am nevoie?2019-04-03T10:16:01+00:00

* copie a certificatului de inregistrare a societatii
* adresa punctului de lucru (daca difera de cea a sediului social)
* suprafata aproximativa a punctului de lucru
* numar de telefon
* adresa de email
* numele reprezentantului legal al societatii
* domeniul de activitate (alimentatie publica sau non-alimentar)

Contract DDD persoane juridice – Cine solicita contractul DDD?2019-04-03T10:15:47+00:00

* Directia sanitara veterinara (DSV)
* Directia de sanatate publica (SANEPID)
* Primaria
* Politia
* Garda de mediu

Serviciile DDD sunt obligatorii pentru persoanele juridice?2019-04-03T10:24:20+00:00

* ORDINUL MINISTERULUI SANATATII PUBLICE Nr. 261 din 6 februarie 2007 , pentru aprobarea normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare.

* ORDINUL MINISTERULUI SANATATII PUBLICE Nr. 914 din 26 iulie 2006 , pentru aprobarea normelor privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei sanitare de functionare.

* ORDINUL MINISTERULUI SANATATII PUBLICE Nr. 916 din 27 iulie 2006 , privind aprobare normelor de supraveghere, prevenire si control al infectiilor nosocomiale in utilitatile sanitare.

* LEGEA Nr. 98/1994 , privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele legale de igiena si sanatate publica.

* Anexa Nr. 2 la HOTARIREA CONSILIULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI nr. 120 din 13/07/2010 , privind aprobarea regulamentului de organizare si functionare a serviciilor publice de salubrizare in Municipiul Bucuresti.

* Legea nr. 3/1978 – Legea de sanatate publica

* Legea nr. 5/1982 – Legea ce reglementeaza protectia padurilor, protectia plantelor cultivate si regimul pesticidelor.

* Ordinul MS nr. 536/1997 care prevede efectuarea lucrarilor de dezinsectie ori de cate ori este nevoie dar nu la intervale mai mari de 3 luni, iar deratizarea se va face la nevoie dar nu la perioade mai mari de 6 luni, de preferat primavara si toamna.

* Legea nr. 100/26.05.1998 privind asistenta de sanatate publica, publicata in Monitorul Oficial nr. 204/1998

* Legea nr. 344/31/05/2002 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele legale de igiena si sanatate publica.

ART.11
Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 2.000 lei la 8.000 lei
a) neefectuarea periodica, conform normelor de igiena, a dezinsectiei si deratizarii.

Art. 13
Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 400 lei la 2.000 lei:
m) neasigurarea, in sediul persoanelor juridice si in anexele aferente, a curateniei permanente, a efectuarii operatiunilor de mentinere a starii de curatenie, a operatiunilor de dezinfectie, dezinsectie si deratizare, dupa caz, precum si a indepartarii reziduurilor solide in conditiile stabilite prin normele de igiena in vigoare;

Norme de igiena la unitatile de folosinta publica:
Art. 52. – Curatarea, dezinfectia, dezinsectia, deratizarea, precolectarea si evacuarea deseurilor solide se vor face cu respectarea urmatoarelor conditii:
b) Dezinsectia periodica se va face la intervale prevazute in metodologii, dar nu mai mari de 3 luni, iar deratizarea periodica se va face la intervale de maximum 6 luni; intre operatiunile periodice, se vor aplica proceduri de dezinsectie si deratizare curente, de intretinere, in functie de prezenta vectorilor.

Sunt garantate serviciile?2019-04-18T09:41:25+00:00

Fie ca sunteti persoana juridica sau persoana fizica, indiferent de domeniul dumneavoastra de activitate, semnand un contract cu DERATICON SRL, aveti contractual garantia, ca ca pe toata perioada colaborarii, vom interveni prompt pentru eliminarea daunatorilor. Ne obligam contractual ca in maxim 48 de ore lucratoare de la sesizarea telefonica, sau in scris, sa remediem cu titlu gratuit problema aparuta!

Ce tarife sunt practicate in mod normal de o firma de deratizare/ dezinsectie/ dezinfectie?2019-04-03T10:25:08+00:00

Tarifele sunt stabilite in functie de mai multi factori: gradul de infestare la momentul interventiei, suprafata pe care urmeaza sa se presteze serviciile, substantele folosite, etc. Pentru apartamente, case, vile, asociatii de proprietari, subsoluri de bloc, etc, tarifele sunt diferentiate si sunt stabilite in functie de gradul de infestare, daunatorii care trebuie combatuti, suprafata, etc.

Pe ce perioada de timp se poate incheia un contract cu o firma de deratizare/ dezinsectie/ dezinfectie? Se pot negocia contractele de acest tip?2019-04-18T10:53:53+00:00

Contractele se incheie pe o perioada de un an, cu posibilitatea prelungirii acestuia prin act aditional, de comun acord. Pretul contractului este ferm si nu poate fi negociat, exceptand cazul in care beneficiarul isi schimba sediul punctului de lucru, iar suprafata se modifica. In aceasta situatie, noul tarif va fi comunicat beneficiarului prin act aditional.

Daca nu suntem multumiti de serviciile unei astfel de firme cui ne putem adresa, pentru a depune o plangere?2019-04-03T10:26:00+00:00

Reclamatiile se pot trimite catre Oficiul pentru Protectia Consumatorului.

Firmele sunt obligate sa efectueze operatiuni D.D.D. la sediu social, daca nu se desfasoara niciun fel de activitate acolo?2019-04-18T10:56:54+00:00

Nu exista obligativitatea prestarii serviciilor de deratizare, dezinsectie si dezinfectie la sediile sociale ale societatilor care nu isi desfasoara activitatea acolo. Serviciile DDD sunt obligatorii numai la punctele de lucru declarate, ale entitatilor juridice, la Registrul Comertului: PFA-uri, II-uri, CMI-uri, SA-uri, SRL-uri, gradinite, unitati spitalicesti, etc.

Punem accent pe calitatea serviciilor prestate.
Ne straduim sa va oferim cel mai bun raport calitate / pret al serviciilor prestate, tinand cont si de cel mai important aspect: pentru toate serviciile prestate de operatorii nostri se ofera GARANTIE!
Firmele care nu efectueaza operatiuni de dezinsectie, dezinfectie si deratizare (DDD) risca amenzi cuprinse intre 3.000 si 8.000 lei, prevazute in HG nr. 857/2011 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele din domeniul sanatatii publice.

Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se face de catre personalul de specialitate imputernicit de catre conducerea Ministerului Sanatatii pentru unitatile de pe intreg teritoriul tarii, se mai mentioneaza HG nr. 857/2012.

Solicita oferta online
Call Now Button